بنیتز: وقتی در والنسیا بودم، رونالدو را می خواستیم؛ خرید کردن حالا سخت تر از گذشته است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: وقتی در والنسیا بودم، رونالدو را می خواستیم؛ خرید کردن حالا سخت تر از گذشته است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: وقتی در والنسیا بودم، رونالدو را می خواستیم؛ خرید کردن حالا سخت تر از گذشته است

طـرفداری- به گزارش AS، بخشی از صحبت های این مربی در مورد سرخیو راموس، داوید ده خیا و کیکو کاسیا منتشر شده بود، اما در ادامه باقی صحبت های او را می خوانیم:

- نحوه شکل گیری تیم را چطور ارزیابی می کنید؟

شور و اشتیاق بازیکنان بسیار خوب است. این بازیکنان گروهی بسیار حرفه ای هستند. آنها متمرکز به نظر می رسند و سخت کار می کنند. آنها هر کاری که می خواهیم را با اشتیاق زیادی انجام می دهند. این ترکیب بسیار خوبی است.

- ایکر کاسیاس:

هنگامی که این شغل را به عهده گرفتم، اولین بازیکنی که با آن تماس داشتم، ایکر بود. او بازیکنی است که بیشتر از همه صحبت کرده ام. هنگامی که متوجه شدم او برنامه جدایی دارد، خودم را در جریان تمام هر چه در مذاکرات می گذشت قرار دادم. او ما را ترک کرد و من بهترین ها را برای او آرزو می کنم، چون یک اسطوره است. من دوست ندارم چند دستگی میان مادریدسمو ها را ببینم و دوست ندارم شاهد بحث های جاری باشم که اکنون نباید در موردشان بحث کرد. مسئولیت من این است که همه را متوجه کنم که هرکس به جای کاسیاس می آید را حمایت کنند. می خواهیم عناوین قهرمانی زیادی کسب کنیم و باید متحد باشیم.

- آیا اطمینان می دهید که ماندن راموس در اولویت شماست؟ می توانید اطمینان دهید که او ادامه خواهد داد؟

برای من، اولویت این است که بهترین عملکرد را از یک گروه فوق العاده از بازیکنان بگیرم. این ترکیب بسیار خوبی است و پیدا کردن بازیکنانی بهتر از آنچه که اینجا حضور دارند، آسان نیست. نحوه تمرین کردن سرخیو مهیج است. مردم قبلاً در مورد او به من گفته بودند و برای من دیدن اینکه او چطور در کار خود غوطه ور می شود، بسیار رضایت بخش است. رئیس به من گفته است که او ادامه خواهد داد و با ما خواهد ماند. اگر این اتفاق رخ دهد، من خوشحالترین فرد جهان خواهم بود. تعهد و درگیری که من از او دیدم، باعث می شود تا چنین کاپیتان بزرگی باشد.

- آیا با راموس صحبت کرده اید؟

من در طول تابستان بار ها با سرخیو صحبت کرده ام و وقتی در مادرید بودیم راجع به آینده اش، ایده ها و برنامه های ما با هم بحث و گفتگو کردیم. از آن زمان مسئله ای وجود نداشته که در موردش صحبت کرده باشیم. تنها نگرانی من سخت کوشی و سخت تمرین کردن اوست. من آینده مادرید را با سرخیو می بینم چون او به خاطر تمام کیفیت ها، ذهنیت و قدرت رهبری که دارد، برای ما بازیکنی اساسی است.

- اودگارد:

او بازیکنی است که خیلی دوست دارم. من خیلی تحت تأثیر او قرار گرفته ام، او بسیار تکنیکی است. از لحاظ فیزیکی، خوب تمرین می کند، سریع، مقاوم و متمرکز است. او با مهارت است و انرژی فوق العاده ای دارد. او بسیار جوان است و باید در آینده ای نزدیک در مورد اینکه بهتر است با ما بماند یا برای به دست آوردن فرصت بازی بیشتر قرض داده شود تصمیم بگیریم. در حال حاضر، او با ما تمرین می کند و من می خواهم پیشرفت او را ببینم. می خواهم ببینم که او خود را در موقعیت خوبی قرار می دهد تا بهترین عملکرد خود را ارائه کند.

- کدام بازیکن را بیشتر از همه دوست دارید؟

اگر شما از دختر من سؤال کنید که پدرش را ترجیح می دهد یا مادرش، نمی داند که چه بگوید. جواب دادن به این سؤال سخت است. کریستیانو، بیل، بنزما، هامس، ایسکو،... استعداد های بسیار زیادی وجود دارند و همه آنها بازیکنانی در سطح بالا هستند و هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم انتخاب کنم؛ من فقط از داشتن همه آنها در تیم خوشحالم. داشتن چنین مشکلی خوب است و من همان مشکل را در دفاع و هافبک نیز دارم. با کار سخت، ترکیب تیم می تواند حتی بهتر هم بشود.

- خرید های جدید:

من با ترکیب تیم کار می کنم، باشگاه بازار را زیر نظر دارد اما این آسان نیست. البته که دوست دارم بازیکنان بسیار خوب زیادی در ترکیب داشته باشم؛ وقتی که با تیم فنی خود صحبت می کنم، گزینه ها را تجزیه و تحلیل می کنیم. این تنها در مورد پیدا کردن بازیکنان خوب نیست، شما باید در موقعیتی باشید که قادر به خرید آنها شوید. قبلاً خیلی ساده تر بود، و باشگاه هایی با قدرت اقتصادی بالا کمتر بودند. حالا باشگاه های زیادی هستند که دستمزد های خوبی پرداخت می کنند و جدا کردن آن بازیکنان آسان نیست. قبلاً می توانستید بازیکنان را از سایر باشگاه ها به خدمت بگیرید اما حالا انجام این کار خیلی سخت تر شده است. ما تلاش می کنیم تا ترکیب تیم را بهبود بخشیم اما صبح امروز تیم زیر 19 ساله های اسپانیا را دیدیم که آسنسیو و مایورال خود را در جمع بهترین بازیکنان جوان اروپا نشان دادند. گروه بسیار خوبی از بازیکنان جوان در راه هستند. دیدن پیشرفت آنها به روشی که قبلاً در کارنامه ام با سایر بازیکنان داشته ام، می دانم که آنها نیاز به فرصت دارند اما من احمق نیستم و قبل از این هم می دانستم که باید پیروز شویم. اگر بتوانیم تعادل میان بازیکنانی که در سطح مورد نیاز بازی می کنند و اجازه دادن به پیشرفت بازیکنان جوان پیدا کنیم، می توانیم پایه ای شبیه به اولین دوره حضورم در مادرید بسازیم، زمانی که 14 بازیکن از تیم جوانان و 7 بازیکن ثابت حضور داشتند. شما باید اطمینان دهید که بازیکنان جوان می توانند بالا بیایند و در رقابت ها کمک کنند، اما دستیابی به این امر سخت از آن است که به نظر می رسد.

- کریستیانو:

وقتی در والنسیا بودم برای جذب او تلاش کردیم. ما او را دوست داشتیم اما نتوانستیم به خدمت بگیریم. وقتی او در یونایتد بازی می کرد، همیشه برای من مشکل ساز بود. او حالا بازیکن خیلی کامل تری شده است و می توانید پیشرفت او را ببینید. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست؛ بسیار سخت است که بگوییم چه کسی بهترین است، اما فکر می کنم کریستیانو، بیل، بنزما و هامس همگی در این جمع هستند و در بهترین سطح خود با هرکس دیگری برابری می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 تير 1394 | 9:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.